het nieuwe spreken

een nieuwe manier om met klanten te connecten

Direct klaarstaan voor klanten en geef betere service. Gebruik AI om klanten direct te woord te staan en weet wat je klant wil vóór je ze aan de lijn hebt.

Robotic Process Automation RPA

een passend antwoord op elke vraag

Klanten willen het liefst alles snel en via persoonlijk contact! Maar veel van wat ze vragen is repetitief en is vaak ergens in je ERP systeem voor handen. Hoe zorg je er dus voor dat je medewerkers complexe vragen beantwoorden maar simpele vragen uitbesteed hebben? Automatiseer conversaties met Natural Language Processing (NLP).
artificial intelligence voor bedrijven

de menselijke kant

laat AI connecten, leren en zelfs betere antwoorden geven

Binnen AI kennen we op het gebied van spreken Natural Language Processing (NLP). Dit is het analyseren van content en spraak. Gebruik onze algoritmes en reduceer administratief werk en verhoog de kwaliteit van je service.

positief

blije klanten

Studies laten zien dat real-time klantsupport zorgt voor tot 40% meer sales en een gemiddelde groei van orderwaarde tot 10%. Klanten ervaren deze snelle service als zeer prettig.
AI-samenwerken
processen ai

verlaag werkdruk

minder administratie

Voeren je werknemers data in op tablets maar heb je liever dat ze dit inspreken op een headset? Of moeten ze vaak gespreksverslagen maken en spenderen ze veel tijd aan het op orde brengen van de administratie van elk gesprek? Met NLP kun je deze tijd drastisch verkorten!
24 / 7 / 365 service
direct reactie
gebruikersanalyses
verbeter klantbeleving
0 +
gesprekken genalyseerd
0 +
uur bespaard
> 0 %
hogere waardering

gemakkelijk koppelen aan o.a.

profiteer van Conversational AI

laat nooit meer een klant wachten en verhoog je serviceniveau!

stuur een bericht!

Bericht verzonden!